100. dan u školi je međunarodni e-twinning projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100. radni dan učenika u školi, a 12. veljače su ga obilježili učenici mlađih razreda sa svojim učiteljicama Marijanom Rakas, Ljubicom Ignjić i Danijelom Antolić, a Vedrana Frlan, učiteljica engleskoga jezika prvi put obilježila je 100. dan škole u višim razredima nizom projektnih aktivnosti koje su se temeljile na broju 100 i bojama kao glavnoj temi u skladu s dogovorom razrednog aktiva. Učenice osmog razreda provele su kratko istraživanje u vidu četiri pitanja o bojama na uzorku od 25 učenika i učitelja te prikazale dobijene rezultate grafovima i odgovorile na sto pitanja o sebi kako bi doznale jesu li primarno žuti, crveni, zeleni ili plavi tip osobnosti. Učenici 7.r. koristili su binarni kod koji se sastoji od znamenki 0 i 1 (kao i broj 100) kako bi napisali svoje kodirane želje, koje je dio razreda dekodirao, a dio pogađao na temelju pantomime. Desetero učenika 7. i 8.r. smišljalo je prvu asocijaciju na deset boja pa smo sveukupno dobili stotinu zanimljivih asocijacija, iznenadivši se što učenici ponekad istu boju povezuju s posve različitim idejama, predmetima i koncepcijama npr. bijela – crkva, plahte, snijeg, ski park, ogledalo, oblak, zima, polarni medvjed, pahuljica, inje. Učenici šestog razreda istraživali su i izradili tablicu vokabulara za deset boja na deset različitih svjetskih jezika. Pritom su svi slušali pjesme koje u naslovu spominju neku boju ili broj sto. Bio je to vrlo zanimljiv i zabavan projekt!

Sve je toga dana bilo u znaku broja 100, a tema su bile BOJE.

Maleni su smišljali 10 rečenica po 10 riječi koje su bile vezane uz pojmove i boje iz prirode. Na novčanicama od 100 eura crtali su sebe kako će izgledati za 100 godina kao slavne osobe. Odigrali su kviz Oblici, likovi i boje oko nas. Podijeljeni u tri skupine kao tri osnovne boje-crvena, plava i žuta izmiješali su plastelinom tri izvedene boje i slikali njima veliki broj 100 na plakatu. Oslikali su 4 kartonska valjka sa po 25 geometrijskih likova u različitim bojama i veličinama. Naučili su pjevati pjesmu o 10 boja na način da su je 10 puta ponavljali.

Svi su učenici i učiteljice bili radosni jer su sudjelovali u brojnim aktivnostima kroz koje su se zabavili, ali i puno toga naučili.

Skip to content